mct-mrt

کنترل ذهن از راه دور

mct-mrt

کنترل ذهن از راه دور

یکی از کارهایی که ما می توانیم در مقابل این سیستم که ما را در معرض هک شدن قرار گرفته انجام دهیم و از شر این هوش مصنوعی خلاص شویم این می باشد آن را گول بزنیم.

البته این راهکار برای زمان حال نمی باشد و در واقع برای آن زمانی است که حمله ی  دشمن شروع شده و همع گیر شده است و دشمن مجبور است بجای اینکه اکنون از کازبران و اپراتورهای انسانی برای اینکار فعالیت کند، در صورت همه گیر شدن این وضعیت،دشمن که مجبور استفاده از هوش مصنوعی می باشد و نمی تواند کل جمعیت جهان را با اپراتور های انسانی به انجام برساند، باید فکر انسان انقدر قدرتمند باشد که ما بتوانیم این ماشین را گول بزنیم و آن را خاموش کمیم.

زیرا که نرم افزار هوش مصنوعی بصورتی می یاشد که دقیقا مثل یک انسان فکر می کند و چیز های جدید می آنوزد و بعد از آموختن چیز های جدید، تصمیم به انجام کاری مطابق با آن انجام می دهد.

این موضوع به این صورت می باشد که هوش مصنویی هم از طریق آن برنامه نویس اطلاعات و کارها را می آموزد و اینکه چون قابلیت یادگیری از طریق ذهن و دستور دادن بصورت حرف زدن با آن را داراست، می توانیم در زملنی که ذهن ما را هک کرده است، با فکری جدید و با سیاستی جدید،آن را گول بزنیم تا کاری جدید را انجام دهد.

این کار بسیار سخت می باشد و ما بایستی از هم اکنون به فکر این باشیم تا راهکاری مناسب را در آن زمان بیابیم.

زیرا اگر اکنون راه حل را بیابیم، دشمن از طریق قکر ما و دیدن آن، هوش مصنوعی را طوری طراحی می کند که ما نتوانیم این کار را انجام دهیم و با شکست روبرو شویم.

فقط باید این را بدانیم که راهی هست که آن سیستم را گول زده و آن را قاطی کرده و خاموشش کنیگ.

فقط باید انقدر قکرمان قوی تر از هر کس و هر هوشی بوده تا با برنامه ریزی دقیق در فکرمان و طرح ریزی مناسب باعث شویم که آن سیستم بطور کلی خاموش شود و دیگر نتواند ذهن هیچ انسانی را هک کند.

 

این موضوع که شرح داده شد، نیاز به دیدن و فهمیدن فعالیت آن ماشین دارد و اینکه ببینیم در آن زمان شرایط چگونه می باشد و چه ابزار هایی در حال کارند، اهم از دانشمندان مربوط به این موضوع و اینکه سخت افزار های موجود و مهمترین آنها که نرم افزار ها و هوش مصنوعی در آن زمان می باشد را داراست.

 

همه ی این شرایط دست به دست هم داده تا این ماشین کنترل ذهن از راه دور به فعالیت خود نیز ادامه دهد و طبق مشخص شدن آن شرایط در زمان خود، باید این برنامه ریزی را در فکر خود برای نابودی ماشین کنترل فکر نیز انجام دهیم.

 

از هم اکنون برای راه چاره و مبارزه با ماشین بایستی فکر کرد و اینکه بدنبال حتی راه هایی باشیم که این امواج نتوانند به ما برسند.

باید بدنبال آلیاژی باشیم برای روزی که حمله آنها گسترده تر شد، از آن آلیاژ ها برای خانه ها، کارخانه ها و اینکه روکشی برای سر و مغز و بدن خود پیدا کنیم که این امواج الکترومغناطیس نتوانند عبور کرده و به مغز ما برسند و اینکه الکترود های مغز ما نتوانند از درون مغز و سر ما به بیرون رند که دشن بتواند آنها را شناسایی و با اسکن آنها، فکر و احساسات و تصمیمات درون فکر ما را بخواند.

 

فقط در این رابطه تا جایی که از توان هر شخص بر می آید به دیگر مردم که در این مورد اطلاعاتی ندارند و کم اطلاع می باشند کمک کرده و  هر کسی به نوبه خود دنبال راه کاری برای این باشد که چیزی را پیدا کند تا اشعه ایکس، امواج آر اف که همان امواج رادیویی و اشعه های مخصوص تلفن های همراه می باشند و اینکه اشعه های بنفش و قرمز و دیگر اشعه ها و موج های دیگر با آن وسیله ها و آلیاژ ها نتوانند از محدوده ای عبور کرده و به ما برسند.

این فرکانس هایی که موجب می شوند تا دشمن بتواند ذهن دیگران را ببیند،

به این صورت که با چشم ما می بینند،با گوش ما می شنوند، با بینی ما بو را احساس می کنند، با لمس کردن ما لمس کرده و با مزه کردن ما مزه هر چیزی را می فهمند و حتی فکر ما را بصورت 3بعدی و از خود ما بهتر می بینند، زیرا که آن فکر و تصویر در کامپیوتر ها و ماشین ها ذخیره می شود و حتی رویا و خواب های ما را برداشت می کنند و حتی می توانند باعث تولید خواب های مصنویی شوند .

آنها می توانند فکر ما را عوض کنند، در گوش و مغز ما داد بزنند و حتی حرف بزنند، بصورتی که کسی آنها را نشنود و فقط فرد مورد نظر بشنود. آنها می توانند کاری کنند که موجب سردرد ما شوند و اینکه بصورت القای احساسات مصنوعی، باعث ایجاد احساسات مصنویی شوند تا حال و احساس ما را خراب کنند و تینکه موجب عصبانیت و خودکشی ما شوند.

آنها می توانند دائما در گوش ما وزوز کنند و اراده ی ما را برای انجام امور از ما نیز سلب کرده و آرامش را از ما بگیرند.

 

هم اکنون شرکت هایی هستند که خیلی راحت د حال گسترش دادن خود در این مورد می باشند.

آنها بیشترین تلاششان از طریق همین تلفن های همراه می باشد و از همین سنسور های داخلی گوشی ها که حتی تعمیر گران گوشی و تلفن همراه نمی توانند از این وسایل داخلی گوشی سر در بیاوردند و این هکر ها با استفاده از دستکاری کردن این نوع سنسور ها و برنامه ریزی، می توانند موجب هک شدن مغز انسان شوند، بطوری که شاید او بفهمد و شاید هم نفهمد. این بستگی به نوع امتحان کردن آن اپراتور و هکر مغز می باشد که چه نوع آزمایشی را برای او در نظر گرفته است.

این آزمایش ها، چون بخش بزرگش مربوط به رفتار های انسانی و نیز روانشناسی می باشد،

گاهی این آزمایش ها بصورت کاملا نامحسوس می باشد، بطوری که آن شخص به هیچ عنوان نباید بویی از اینکه شخصی در حال آزمایش کردن بر او می باشد شود. بطوری که شخص آزمایش کنند موجبات احساسات مصنویی بصورت القایی بدرون شخص آزمایش شونده می شود و حتی افکاری جدید که فرد احساس می کند که این افکار مربوط به خودش می باشد و ...

گاهی هم شخص باید متوجه آزمایش شود تا ببینند که بعد از فهمیدن فرد آزمایش شونده، چه افکار و حرکاتی از او سر می زند تا فرد آزمایش کننده بتواند با استفاده از پدیده ی علت و معلول، به نتایج جدید دست یافته و این نتایج را بصورت الگوریتمی جدید بصورت برنامه نویسی وارد ماشین و کامپیوتر کرده و از آن به تکمیل کردن هوش مصنوعی برای حمله ی بزرگ و فراگیر آینده کمک کرده باشد.

 

گاهی هم پیش می آید که شخصی که کنترل ذهن شخصی دیگر را در دست گرفته در فکر برداشت یک سری اطلاعات مهم در طبقه ی کشوری می باشد و از شخصی بزرگ که بخشی و یا کل حکومتی در دستانش می باشد، اطلاعاا را برباید.

 

وخیلی دیگر از آزمایش هایی که در این بحث نمی گنجد...

 

پس در اینجا معلوم می شود که دشمن چقدر باهوش و قدرتمند عمل کرده .

بطوری که حتی اندازه سر سوزنی نگذاشته تا دیگران بویی از این هدف که یک هدف شوم می باشد و با زیاد شدن این ظلم از طرف دشمن بزرگ که از اول در فکر گرفتن حکومت و قدرت نیز بوده

و اینکه از طرفی دیگر: بیشتر مردم جهان ، جزء مظلومان یا کسانی که به آنها نیز ظلم و ستم روا نیز شده و هم اینکه می تواند این اتفاقات به آخر الزمان که ظلم نیز زیاد و خیلی از مردم هم مظلوم بشمار آیند و به ظهور امام زمان نیز می تواند مربوط باشد و اینکه بجز خود امام زمانمان و حکومت آن هیچ کس دیگر قادر به حل کردن این مشکل نمی باشد. 

البته هم اکنون دستگاهی آمده که می توان با استفاده از آن، از شر این امواج الکترونغناطیسی در امان بود.

واینکه عایق هایی می باشد مثل آلمینیوم ، استیل، فولاد ضخیم، شبکه های دی الکتریک که بروزترین و بهترین عایق در مقابل امواج و نیز می باشند و نیز سرب که در دیواره های سازمان جاسوسی آمریکا بکار برده شده و اینکه بعضی از آلیاژ های خاص مثل دیواره های دستگاه ماکروویو و ... هستند که می تواند آینده همه ی مردم را تضمین کند.

ولی بهر حال دشمن بیکار نمیشیند و هر لحظه در حال طراحی ابزاری جدید و قدرتمند نیز می باشد.

و فقط خدا و امام زمان می داند و می تواند با این دشمن بزرگ بشریت دست و پنجه نرم کرده و نسل آنها را از روی کره زمین نیز برداشته و کل بشریت را به آرامش حقیقی که خداوند یکتا در وجود ما نهاده برساند.

 

در اینجا همه بیاییم برای ظهور امام زمان در درگاه اللهی نیز دعا کزده تا موجبات ظهور آن حضرت حاصل شود.

یقینا با این دعا ها نیز نزد خداوند یکتا از خوبان شویم و بوسیله خوب شدنمان و تفکر جدیدمان و ظهور امام زمانمان، فکری جدید در ما بوجود آید تا بتوانیم با دشمن خود مبارزه نیز کرده و موجبات پیروزیمان با ظهور امام زمان هم زمان شود.  الهی آمین یا رب العالمین .